Als Operations Manager ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een team van 10 tot 20 collega’s op verschillende afdelingen door het hotel heen. Samen met het managementteam ben je het gericht voor zowel collega’s als gasten, en vervul je soms ook de rol van gastheer of gastvrouw. Daarnaast ondersteun je de General Manager bij het dagelijks leidinggeven, waarborg je de gasttevredenheid en draag je bij aan het bereiken van de financiële doelstellingen. Je hebt ook het trainen en ontwikkelen van het team meegenomen, het omvat de tevredenheid van de medewerkers, het maken van planningen en het inkopen van benodigdheden. Kortom, als Operations Manager speel je een sleutelrol in het succes van het hotel. Je houdt je bezig met bestellingen, HACCP, sociale hygiëne en budgetten. En je houdt je ogen open voor kansen en kansen, alles om het beste uit jullie team en locatie te halen.
Het is de bedoeling om te beginnen om het hotel te leren kennen door je als eerste te vervolg op het hart van het hotel onze front office en de medewerkers aldaar en het boeken en begeleiden van onze zakelijke groepen.
Waar ben je goed in?
Je weet een team te smeden met enthousiaste en mislukte collega’s, die met plezier hun werk doen en dat plezier ook overdragen in hun omgeving. Je geeft mensen de ruimte om zichzelf te zijn, maar tegelijkertijd ook scherp de teamspirit en de werksfeer. Daarbij heb je altijd de uiterste tevredenheid van de leden en hun gasten voorop staan.
Je kunt stress en druk relatief maken, houdt het overzicht en zorgt voor continuïteit en stabiliteit. Je beweegt je net zo gemakkelijk op de vloer als achter de schermen, en kunt dus net zo goed overweg met een dienblad als met Word en Excel. De toon van je antwoorden is altijd positief, enthousiast en oplossingsgericht.
Je houdt van horeca. Natuurlijk is het horecavak soms pittig en vraagt het veel flexibiliteit, maar voor jou is er geen mooiere baan dan mensen echt te laten genieten. Daar krijg jij energie van, en die straal je ook uit.
Het seizoen en de weersomstandigheden zorgen voor verschillende pieken en dalen, wat betekent dat je soms lange dagen maakt en soms juist lekker wat vaker een dagje vrij kunt nemen.
Wie ben jij?
- Hebt minimaal aantoonbaar MBO-4 werk- en denkniveau.
- Spreekt samenvatting Nederlands en Engels, Duits is een pré
- Ervaring met MEWS is een pré.
- Hebt 1-2 jaar ervaring als leidinggevende (bijvoorbeeld als floormanager, supervisor frontoffice of Frontofficemanager).
- Bent representatief, energiek, communicatief sterk en weet met enthousiasme je team mee te krijgen in jouw visie.
- Proactieve houding: Bereidheid om initiatief te nemen, problemen op te lossen en een positieve bijdrage te leveren.
- Flexibel inzetbaar, ook in de avonden en weekenden.
- Woonachtig in Zandvoort/Haarlem/Amsterdam of omgeving.
Solliciteer nu!
Ben jij de enthousiaste kandidaat die wij zoeken? Reageer dan op deze uitdagende vacature met je CV en een motivatiebrief. Wij kijken er naar uit om jou te ontmoeten!
Wij zien uw sollicitatie graag tegemoet en kijken uit naar een mogelijke samenwerking!
Overname
Wij waarderen je interesse in onze vacature, maar wij willen je vragen stellen om te zien van acquisitie naar aanleiding van deze vacature. Wij zijn ook niet op zoek naar freelancers of zzp’ers voor deze functie. Wij verwelkomen echter wel jouw sollicitatie en kijken uit om kennis met je te maken!
Soort dienstverband: Fulltime, Uitzicht op vast
Contractduur: 12 maanden
Salaris: €2.750,00 – €3.500,00 per maand
Aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Arbeidsvoorwaarden
- Flexibele werkzaamheden
- Kosteloos parkeren
- Pensioen
- Personeelskorting
- Reiskostenvergoeding
Werkschema
- Weekendbereikbaarheid
- Werken op feestdagen